wolfheart zelda=king Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 kokiri emerald, goron ruby och zoras sapphire...de man får när man är liten efter att ha klarat gohma, king dodongo och berinade ja dom har jag klarat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 okej... ba undrade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 okej... ba undrade oki 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 för att jag trodde att du var i shadow temple utan att fått dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 för att jag trodde att du var i shadow temple utan att fått dom... i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Det fattar väll alla att det måste vara ganska svårt att komma överhuvudtaget till Firetemple tan att h fått sina fina stenar i början.. Eller ens bli stor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Det fattar väll alla att det måste vara ganska svårt att komma överhuvudtaget till Firetemple tan att h fått sina fina stenar i början.. Eller ens bli stor.. har du en karta över gurudo trening grund :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 bara om du köper en zelda guide på svenska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 ja har en zelda guide på svenska :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 bara om du köper en zelda guide på svenska... kan ingen kopera den :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 ska du ha med bilden så måste ma scanna den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 ska du ha med bilden så måste ma scanna den.. kan ingen göra det :cry: . ps det viste jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg