Gäst Frooz Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Han menar någ att vi ska läsa rubriken
zitroz Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 köp coloseum om du gillar pokemon. om du gillar fight köp ssbm(super smash bros melee). om du gillar action vet jag inte riktigt.
Wind fox Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 En fråga jag börjar ställa ofta. Vilken typ av spel gillar du?
Foxyrock Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 Köp vad som passar dig. Kan rekomendera F-Zero GX. Ett väldigt svårt racingspel men mycket roligt. Spelet med typ världens längsta titel: Forgotten realm: Baldurs gate:Dark alliance. Ett svårt spel som man kan kalla äventyrs spel med vilkeln uppifrån. Och Pitfall:the lost expedition. Ett svinenkelt äventyrs spel med humor och mycket roligt.
Gäst Frooz Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 hallå Ketchup vad gillar du för spel
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Jag har redan rekomenderat lite men om du vill ha mer tips får du säga vad du gillar.
Rekommendera inlägg