mario Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 värdens semsta pokemon MissingNo snarare ett virus den tar ju bort sin sparning! :angry: här är en match när man möter MissingNo i pokemon guld och silver ;) 1.vad tycker ni om MissingNo? :huh: 2.ska jag göra en bild på MissingNo i match på pokemon ruby och pokemon saphire? :huh:
Ratiasu Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Mmm...Vet att d ta bort grejer...D förstör nästan spelet oxå...Skulle aldrig vilja fånga dom...Missingno kommer va den sista pkm jag fångar fast jag vill inte ens fånga den över huvud taget
Ratiasu Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 :blink: Braa??????*Svimmar* Bra att radera saker?Förstöra saker??? :huh:
nebbig Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Han förstör inte alltid :angry: Jag skulle vilja ha honom...
Ratiasu Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 skrev nebbig: Han förstör inte alltid :angry: Jag skulle vilja ha honom... Gör han inte? :huh:
mario Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 skrev puma12: Gör en bild där han är på Ruby! här är den! ;) på ruby är MissingNo ett frågetäcken som i pokedexen när man inte har set en pokemon
puma12 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Vilken är den andra pokemonen som är där? LUCIFER?
:Fuskaren: Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 kan man möta Missingo på sapphire eller ruby och var kan man möta den där Lucifer
Rekommendera inlägg