mario Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 värdens semsta pokemon MissingNo snarare ett virus den tar ju bort sin sparning! :angry: här är en match när man möter MissingNo i pokemon guld och silver ;) 1.vad tycker ni om MissingNo? :huh: 2.ska jag göra en bild på MissingNo i match på pokemon ruby och pokemon saphire? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Mmm...Vet att d ta bort grejer...D förstör nästan spelet oxå...Skulle aldrig vilja fånga dom...Missingno kommer va den sista pkm jag fångar fast jag vill inte ens fånga den över huvud taget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 han är bra!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 :blink: Braa??????*Svimmar* Bra att radera saker?Förstöra saker??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Han förstör inte alltid :angry: Jag skulle vilja ha honom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Gör en bild där han är på Ruby! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Han förstör inte alltid :angry: Jag skulle vilja ha honom... Gör han inte? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Gör en bild där han är på Ruby! här är den! ;) på ruby är MissingNo ett frågetäcken som i pokedexen när man inte har set en pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 kan man hitta han på ruby och saffir? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Vilken är den andra pokemonen som är där? LUCIFER? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 kan man möta Missingo på sapphire eller ruby och var kan man möta den där Lucifer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Undrar samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg