Toxic! Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 om det går få han i fire red och leaf grenn ska jag inte fånga han det kan hända som i mitt grön
gissa92 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Skrivet 7 Augusti 2004 Han ska egentligen inte finnas med. dessutom så kan man komma till en sykad stad (som ser bombad ut)om man gör nått fusk i safari zone (fusket finns på Gameboy fusken här på fuska.se) och jag har hört att den sykade staden är MissingNo´s hemstad(men jag är inte säker).
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Var hittar man Missingno i ruby/sapphire där kan man kan inte köra en match mellan röd/blå/gul/grön/guld/silver med ruby eller sapphire
Ratiasu Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Han ska egentligen inte finnas med. dessutom så kan man komma till en sykad stad (som ser bombad ut)om man gör nått fusk i safari zone (fusket finns på Gameboy fusken här på fuska.se) och jag har hört att den sykade staden är MissingNo´s hemstad(men jag är inte säker). Kan inte du skriiiva hur man göör om duu veet d! :D
mario Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Kan man få honom på gold/silver och ruby/sapphire. :o jepp på båda spellen ;)
Ratiasu Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 (mario @ 08/08-2004 19:18:44) Kan man få honom på gold/silver och ruby/sapphire. :o jepp på båda spellen ;) Hur få man han då?Vet du hur man gör?
Blitzcat Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Kommer inte ihåg hur man gör för att komma till glitsh city men har vart där!!!
ville10 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Kommer inte ihåg hur man gör för att komma till glitsh city men har vart där!!! Är det den där bombade staden??? Vad kan man göra där??? :rolleyes:
Rekommendera inlägg