gissa92 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 (redigerat) MissingNo betyder SaknatNr(alltså saknat nummer) och ja han är ett virus. Jag läste massa om han på en hemsida(kommer inte ihåg vad den hette) och där så stod det att hans riktiga former är en Marowak på lvl 150 eller ett Spöke (sånt man möter i pokémon tower om man ej han SILPH SCOPE på röd,blå och gul) på slumpad lvl eller den där andra sykade formen. PS På blå,gul och röd så kan man få ett virus genom att fånga en marowak som man måste möta innan högsta våningen i pokémon tower. DS Redigerat 7 Augusti 2004 av gissa92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 skrev puma12: Vilken är den andra pokemonen som är där? LUCIFER? det är ju tränarens pokemon <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 alla frågor just nu fins på bilden bara att anvenda hjärnan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jag tro att tränare ha döpt om pkm te Lucifer...Den se ut som en Crobat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 hur möter man honom på ruby och saphire och föresten är det faktist bara 7 stycken i sverige som har fått sin sparning borta och han är inte den S-Ä-M-S-T-A pokemonnen föresten stavas sämsta med Ä Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Om man räknar me attackerna så kanske den inte e sämst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Misigno är kul jag och en kompis använder honom att fuska med på blå röd och gul! och båda har fångat den på level noll och använt en rare candy och på level 1 blir det en kangaskan :P :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Tänk på att du kan få virus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 jag vill ha den jag har aldrig sett den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jag vill inte ta risken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Kan man få honom på gold/silver och ruby/sapphire. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Tro d..((Väldigt osäker)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg