Hubery Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Har non klarat de utan memori card... Det har jag på en dag 2 gånger plus att jag inte har memori card... jag har startat om hela tiden och inte sparat jag har klarat den 10 gånger ungefär.. det var typ två gonger vann jag den. körde varje gång jag körde men en gång vann jag den 4 gonger på en dag Coolt va!!!! :gitarr: :medieval: :zzz: :cool: Lätt som tusan.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Nej det gjorde jag inte. Hade feber och var helt totalt förstörd när jag hade fått det och orkade inte spela så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Så synd.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Japp men de kanske går nån da! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Japp men de kanske går nån da! :D Japp nån dag så klararar du det utan memori card.......!?? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Min kompis klarar det lätt! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 HAr klarat det 3 gånger utan Memory Card och jag köpte det en vecka efter det kom ut efter 3 veckor var det ju sååå trist :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Jag trötnade på det efter en vecka!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 spelet suger köp spiderman 2 ps2 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 spelet suger köp spiderman 2 ps2 :D Näe ! Athens 2004 :D oj ! Måste hålla mig till tråden hehe ! Ingen som såg va ? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 det e triiiiiiiiist......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 jätte kul spel som man klarar på 1 dag utan memory card Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg