Raptor Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 var har du fasnat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
orra Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 LOL när jag var på ''de dödas konung'' så var aragórn,legolas och gimli lvl 20. När jag var på ''vägen till isengård'' (tror jag den heter) så var gandalf lvl 20. När jag var på¨honmonstrets hålla så var sam lvl 20. Det var samma sak på tvåspelarläge men då var merry ochså lvl 20 :):):):):) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimmi_zatza Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Varför finns dt mer en 10 nivåer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimmi_zatza Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 JAG HAR KLARAT SPELET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Hjälp jag fattar inte vad man ska göra med gandalf på banan som nazgulil(osäker på stavningen) attakerar som man står på en mur vid minas thirit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Hjälp jag fattar inte vad man ska göra med gandalf på banan som nazgulil(osäker på stavningen) attakerar som man står på en mur vid minas thirit. du behäver inte döda den det är bara att döda alla gubbr som kommer och putta ner alla stegar det gjorde jag iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta vice-man Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 varför finns det 20 lvl men kan bara köpa upp till lvl 10????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samwise_gamgee Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag har det också men jag har fastnat på den där spindel bossen...kan någon hjälpa mig :?: kör med X X X hela tiden så klarar du dä snart.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samwise_gamgee Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag behöver hjälp!! TIPS till svarta porten :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg