Gäst lubb_lisa Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 varför inte köpa båda??!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 hmmm... en liten Saga: Det var en gång en pojke som hette >RUBY<. Han ville köpa de nya pkmn spelen. Han visste inte om han skulle köpa sapphire :zzz: eller >RUBY< :) . Då frgade han sina vänner o de sa att han skulle köpa... det där spelet som börjar på s... nånting. Men som den smarta killen >RUBY< var så ville han göra något som skulle överaska sina kompisar, så han köpte >RUBY< då blev han jätteglad men hans kompisar blev besvikna. Men det struntade >RUBY< i så han spelade sitt spel och blev den Starkaste pkmn tränaren i Världen. Tack vare att han valde >RUBY<. Han levde sedan många lyckliga år med sitt >"RUBIN"< spel!!! // The end :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Den var bra! Men jag säger som många andra: Köp det du känner för. (jag köpte ruby) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 hmm... sa jag också först... men eftersom det inte är nått korrekt svar på frågan så skrev jag det jag tyckte va bäst... eftersom nån måste försvara >>RUBY<< för alla här verkar ha S... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag försvarar också Ruby, men jag tycker att allt det här är onödigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 du menar det... det är ju liksom en så minimal skilnad på spelen...!!! ;) (förutom det där med magma/aqua, Groudon/kyuroge (eller vad f*n den heter) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst datasnillet Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 NEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU HAR FEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RUBBY ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool: SÅ DE SÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SAPPIR SUGER!!!!!!!!!!! :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Värst vad du skriker.... Så stor skillnad är det inte... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Dom två ha egentligen inte mycke skilnad!D kanske bara e d två legendariska pkm och några pkm te! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 hmm.. prez.. jag kom på en skillnad till ruby e rött och Sapphire e Blått... (det var nog därför han skrek) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg