Backspace Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 dragonball budokai finns visst till gamecube den kom ut 14 november Jag menade inte att den inte finns till GC bara att den inte bara finns till GC! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 a o det finns inte till xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 a o det finns inte till xbox Oops men till Ps 2, GBA och GC! Men åter till ämnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 men han har inte ps2 o alla hålde sig först till ämnet men du bara sa att det finns till xbox också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Prata om GameCube! Ni är långt utanför tråden och svävar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperSaiyajin Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 X-Box Kanske är kraftigare än gamecube nu men snart kommer GTU (Gamecube Thunder Update), En liten sak man fäster på undersidan av Gc och då ökar kraften 10 gånger, Sedan släpps alla Spel till Gamecube fast updaterade, Plus att om Man köper alla tillbehör till GC så är den Jäkligt mycket bättre än X-box så Köp GC, förresten tycker jag att Microsoft ska hålla sig undan video Spel branschen, :1_15firing:X-box= Stupify Gamecube=Vinst!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Köp Gamecube Tycker jag men snart kommer Xenon......Kanske inte snart precis...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 X-Box Kanske är kraftigare än gamecube nu men snart kommer GTU (Gamecube Thunder Update), En liten sak man fäster på undersidan av Gc och då ökar kraften 10 gånger, Sedan släpps alla Spel till Gamecube fast updaterade, Plus att om Man köper alla tillbehör till GC så är den Jäkligt mycket bättre än X-box så Köp GC, förresten tycker jag att Microsoft ska hålla sig undan video Spel branschen, :1_15firing:X-box= Stupify Gamecube=Vinst!!! Är detta verkligen sant?? Jag tror faktiskt inte det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Tycker att du ska behålla din XBOX och använda pengarna till något annat än till GC+GC-SPEL. Xbox är mycket kraftigare än GC. Så enligt mig så ska du strunta i GC och använda pengarna till annat kul. vadåra de e ju spelen han ska köpa inte tecknologin de e ju spelen man vill ha inte tecknologin MAN VILL JU HA SPELKÄNSLA!!! :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 X-Box Kanske är kraftigare än gamecube nu men snart kommer GTU (Gamecube Thunder Update), En liten sak man fäster på undersidan av Gc och då ökar kraften 10 gånger, Sedan släpps alla Spel till Gamecube fast updaterade, Plus att om Man köper alla tillbehör till GC så är den Jäkligt mycket bättre än X-box så Köp GC, förresten tycker jag att Microsoft ska hålla sig undan video Spel branschen, :1_15firing:X-box= Stupify Gamecube=Vinst!!! nån hemsida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 ska du köpa, så ska du köpa Mario Kart double dash och mario party spelen m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 köp GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg