Hoppa till innehåll

Ska man köpa Gamecube?


The Moose
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

X-Box Kanske är kraftigare än gamecube nu men snart kommer GTU (Gamecube Thunder Update), En liten sak man fäster på undersidan av Gc och då ökar kraften 10 gånger, Sedan släpps alla Spel till Gamecube fast updaterade, Plus att om Man köper alla tillbehör till GC så är den Jäkligt mycket bättre än X-box så Köp GC, förresten tycker jag att Microsoft ska hålla sig undan video Spel branschen,

 

:1_15firing:X-box= Stupify

Gamecube=Vinst!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

X-Box Kanske är kraftigare än gamecube nu men snart kommer GTU (Gamecube Thunder Update), En liten sak man fäster på undersidan av Gc och då ökar kraften 10 gånger,  Sedan släpps alla Spel till Gamecube fast updaterade, Plus att om Man köper alla tillbehör till GC så är den Jäkligt mycket bättre än X-box så Köp GC, förresten tycker jag att Microsoft ska hålla sig undan video Spel branschen,

 

:1_15firing:X-box= Stupify

Gamecube=Vinst!!!

Är detta verkligen sant?? Jag tror faktiskt inte det!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att du ska behålla din XBOX och använda pengarna till något annat än till GC+GC-SPEL.

Xbox är mycket kraftigare än GC.

Så enligt mig så ska du strunta i GC och använda pengarna till annat kul.

 

vadåra de e ju spelen han ska köpa inte tecknologin de e ju spelen man vill ha inte tecknologin MAN VILL JU HA SPELKÄNSLA!!! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

X-Box Kanske är kraftigare än gamecube nu men snart kommer GTU (Gamecube Thunder Update), En liten sak man fäster på undersidan av Gc och då ökar kraften 10 gånger,  Sedan släpps alla Spel till Gamecube fast updaterade, Plus att om Man köper alla tillbehör till GC så är den Jäkligt mycket bättre än X-box så Köp GC, förresten tycker jag att Microsoft ska hålla sig undan video Spel branschen,

 

:1_15firing:X-box= Stupify

Gamecube=Vinst!!!

nån hemsida?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...