Foxyrock Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 När jag skulle dra upp en grönsak med peach fick jag upp en bobomb och andra gången en mr.saturn.Jag tror inte det funkar i practice mode Har det hänt er också? Eller att hon drar upp ett annat item?. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 hur jorde du så att man drar upp en item? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 man trycker ner-b eller så var det ^-b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 för mig brukar hon bara dra upp en grönsak fasst jag har inte kollat så noga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 ska man tryck b ner på nåt specielt stelle? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 nope bara på marken :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 jag har knäpt ett bra kort på peach&mario fast det tillhör ju inte ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Gör bara hennes ner och B atack varsomhelst. Bara du står upp. Hon drar för det mesta upp grönsaker men ibland drar hon upp ett item men det är extremt sällsynt. Om ni har 2 kontroller så testa att köra mot en kompis och båda är peach så drar ni upp grönsaker och kastar iväg dem så förr eller senare får du nog en item. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 japp de tar lång tid men man kan få tex laser svärd, mr saturn, och bomben de e iaf vad jag har fått B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 (redigerat) Undrar vad man mer kan få. Men äntligen är det någon mer som märkt det. Redigerat 8 Augusti 2004 av Foxyrock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 vadå äntligen är det någon mer som märkt det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 han blir glad att det bara inte är han som har märkt de <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg