Hoppa till innehåll

Super Smash Bros.

Gäst lubb_lisa

Rekommendera inlägg

Gäst lubb_lisa

Nån som har klurat ut hur man ska klara target test med jiggylipuff (vet inte riktigt hur det stavas) och young link... dom är ju helt omöjliga!!! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jigglypuffs var jobbig, i slutet där så tog jag typ två i luften och sedan hoppa jag tillbaka. sedan hoppade jag fram till den sista, lite klurigt men det går.

Ang. young links så är väl inte det så jättesvårt? Den som var svår att få tag i var den som var instängd, till sist lyckades jag klura ut att man skulle kasta boomerangen åt motsatt riktning och hoppa när den var påväg tillbaka, då åkte den igenom väggen och träffade =).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jigglypuffs target test var en av dom omöjliga för mig. När jag först begav mig ut på banan fösökte jag alltid ta alla dom sista målen på 1 lufttur. Märkte att det inte gick efter en demolerad handkontroll och 7 timmar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte men jag tror det finns till young link på detstar.com

Annars kan jag svara på jigglypuff. Det sista ska man ge sig ut i luften och sikta mot en target och göra fram och B i luften på den och sen gör du likadant med dem andra. Jag förklarar inte så nogrant för jag är säker på att ni fattar när ni prövat fram och B i luften för han flyger fram utan något hopp.

Redigerat av Foxyrock
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...