Gäst Frooz Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 vad skulle ni göra på internet om inte fuska.se fanns? Citera
Boffaroffe Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 förmodligen ingenting, iallafall inte på internet, men jag skulle kanske spela data-spel ;) Citera
finaly_man Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Jag skulle leta upp en ny sajt/bli medlem på reklam (ofta snyggare design där än här)/spela SNES/Counter Strike/leta efter anime/lägga mer tid på egna sajten/lära mej koda...orka mera -.- Citera
mario Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 jag skulle slänga datorn ;) och sen?skulle du inte bli rasande :evil: och tenka vem är det som har slängt min dator? Citera
Gäst Cuddles Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 jag skulle slänga datorn ;) SAMMA HÄR!!!! DATORN SKULLE FLYGA UT FRÅN MITT FÖNSTER OCH EXPLODERA DÅ SKULLE BILEN SPRÄNGAS!!!!! :angry: :angry: :rolleyes: Citera
Gäst Frooz Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 (bloodman @ 08/08-2004 21:11:06) jag skulle slänga datorn ;) SAMMA HÄR!!!! DATORN SKULLE FLYGA UT FRÅN MITT FÖNSTER OCH EXPLODERA DÅ SKULLE BILEN SPRÄNGAS!!!!! :angry: :angry: :rolleyes: Överdriva går... men det här är ju lite mycket :rolleyes: Citera
Nafrali Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Jag skulle chatta eller spela lod Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.