Magne Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Det är så tråkigt att det nästan inte finns några affärer som har Gamecube spel. Jag var inne i en POWER butik och dom sa att dom inte hade något från Nintendo alls. Inte ens Gameboy Advance spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 vart bor du då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Det finns massor av butiker som bara säljer spel från allt annat än nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Håller med, dom har X-box, Playstation 2 och Pc spel men inte Gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 finns i alla tvspels affärer tex game tradition tv-speloteket elgiganten mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Det finns massor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Ja massor och Tingsryd har Gamecube-spel en liten stad på 300 människor lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MINI_LINK Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 jag håller med inte så mycket game cube spel om man jämör med playstasion 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Håller inte med er det finns inga gamcube spel i huvudtaget och när gamcube för engångs skull får lite uppmärksamhet så tar de alltid med en massa tjafs om playstation2. Det finns ju hur mycket X-box och Playstation tillbehör och spel som helst, och alla svenska speltidningar riktar sig mot playstation och X-box t.ex. Super Play :unsure: :blink: :( <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Game har spel till alla konsolerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Game har gamecube spel men inte många och det är dyrt, dom har knappt några tillbehör <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag bor i Nyköping,jag gick till Coop forum och dom har slutat köpa in GC spel,nu säljer dom bara ut det som dom har kvar,fast ändå dyrt!Det billigaste är Harry Potter Quidditch för 249 kr..Måste gå ner till Laka om jag ska köpa nåt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg