Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Skulle du våg dra dit själv? Om jag skulle ha gjort de...Vet i f*n om jag skulle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 va e rosengård? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 En farlig ställe asså drågare o sont... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Malmös motsvarighet till Umeås Ersboda. ;) Invandrarställe med hög brottslighet. Zlatan växte upp där. Nog skulle jag våga mig dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 lite för långt att åka..;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Nja varför inte? Och det är f*n inte bara invandrare som gör brott :angry: ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Yooo mannen mina föreldrar kommer från iran så tat lungt...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (redigerat) Nja varför inte? Och det är f*n inte bara invandrare som gör brott :angry: ! Sa jag det? Invandrarställe med hög brottslighet. Så skrev jag. Inget annat. Redigerat 9 Augusti 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Wow! JAg känner mig mobbad :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Wow! JAg känner mig mobbad :( :( Hur då? Skillnaden mellan Ersboda & Rosengård är väl att det bor 50% svenskar på Ersboda. Kanske 1 eller 2% i Rosengård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (# 21 @ 09/08-2004 19:06:04) Wow! JAg känner mig mobbad :( :( Hur då? Skillnaden mellan Ersboda & Rosengård är väl att det bor 50% svenskar på Ersboda. Kanske 1 eller 2% i Rosengård. Nej jag menar att jag har suttit framför datorn sen halv tolv..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (# 21 @ 09/08-2004 18:26:49) Nja varför inte? Och det är f*n inte bara invandrare som gör brott :angry: ! Sa jag det? Invandrarställe med hög brottslighet. Så skrev jag. Inget annat. Menade jag dig?I mitt inlägg fanns inget som innehöll #21. Så klaga inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.