Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 jo jag har gått där en natt när ja skulle cykkla hem så det var en bit hem så kom en lyffare o jagade mig me en knark spruta gissa om jag cyklade då för livet allså Du ljuger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 jo jag har gått där en natt när ja skulle cykkla hem så det var en bit hem så kom en lyffare o jagade mig me en knark spruta gissa om jag cyklade då för livet allså låter väldigt troligt........eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (Master_Link @ 15/08-2004 10:35:05) jo jag har gått där en natt när ja skulle cykkla hem så det var en bit hem så kom en lyffare o jagade mig me en knark spruta gissa om jag cyklade då för livet allså Du ljuger! Så Rosengård är ett område för små änglar? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (SlippinG @ 15/08-2004 11:01:42) jo jag har gått där en natt när ja skulle cykkla hem så det var en bit hem så kom en lyffare o jagade mig me en knark spruta gissa om jag cyklade då för livet allså låter väldigt troligt........eller inte Inte! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Master_Link: Det ÄR ett ligistområde. Många fattiga utlänningar (främst araber?). Araber är av tradition aggressiva. Knarkare finns överallt. Tro mig. Så försvara inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Mmm det är lite sant men #21, har du va´rit där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Master_Link: Det ÄR ett ligistområde. Många fattiga utlänningar (främst araber?). Araber är av tradition aggressiva. Knarkare finns överallt. Tro mig. Så försvara inte det. Så de svenska vikingarna som plundrade och dödade andra raser förr i tiden var ju bara helt acceptabla?? Master_Link: vad menar du med det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Master_Link: Det ÄR ett ligistområde. Många fattiga utlänningar (främst araber?). Araber är av tradition aggressiva. Knarkare finns överallt. Tro mig. Så försvara inte det. Araber är av tradition aggressiva? Kan du specificera lite? Ingår det i deras kultur att de ska vara det, eller? Bara undrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (SlippinG @ 15/08-2004 12:12:08) Master_Link: Det ÄR ett ligistområde. Många fattiga utlänningar (främst araber?). Araber är av tradition aggressiva. Knarkare finns överallt. Tro mig. Så försvara inte det. Så de svenska vikingarna som plundrade och dödade andra raser förr i tiden var ju bara helt acceptabla?? Master_Link: vad menar du med det?? Gör vi det nu kanske? :huh: Rumiko: Mycket krigande i arabländerna gör att i stort sett alla är aggressiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Svenskar kan också vara jävligt agressiva :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Svenskar kan också vara jävligt agressiva :angry: Araber är värre. Det finns bevis. Är det krig i Sverige? Nä. Är det krig i arabländerna? Ja. Det blir bara så. Kan inte ändras på ett klick. Nog finns det aggressiva svenskar & araber som inte är aggressiva. Men majoriteten av araberna är aggressiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag är född i Kurdistan/Irak i de två länderna är det alltid krig men jag blir bara arg anars är jag minst agressiv av killarna i vår klass så tänk man kan inte säga att alla i Rosengård är agressiva men annars har ni rätt de flesta människorna i Rosengård är lite agressivare. Men själva Rosengård ska ni inte tro är ett luffarställe det ser iallafal bättre ut en många andra ställen i Malmö men det är inte Rosengård som är så dålig det är mäniskorna som bor i rosengård. Jag har gjort mitt hoppas ni inte tog illa upp. :student: :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.