Ozoon Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Ja, det är inte olagligt... Det finns ju ett Doom3 demo, så för att testa spelet verkar det väldigt onödigt att ladda ner hela olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 doom3 är ett coolt spel och se på bilderna http://www.gamereactor.se/bilder/?textid=2325&id=14888 ha det bra :D :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 doom3 är ett coolt spel och se på bilderna http://www.gamereactor.se/bilder/?textid=2325&id=14888 ha det bra :D :D :D :D ja, jag håller med om att det är ett coolt spel men det har som sagt ingen doom känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Jag tycker doom 3 äger...Man kan åtminstonde hoppa nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Jag tycker doom 3 äger...Man kan åtminstonde hoppa nu :D jo.. att inte kunna hoppa är ett stort problem i många spel, ta t.ex. rainbow 6. Där är man den bästa elitstyrkan i världen och man kan knappt ta sig över en tröskel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 mmm, typ...Störde mig mycket på dom gamla doom spelen att inte kuna hoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 mm men kan man lira online på doom3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 borde man kunna... eftersom att det är ett sånt stort spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 mm tror också d! men jag har inte hört nått om online på doom3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 man kan spela online på doom3(tror jag iaf) man kan iaf spela co-op(vad jag vet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueCrap Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Skall inte köpa det.. Jag väntar heldre på HL2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 man kan köra online på doom 3..gjorde det precis.:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.