Dream Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 vad i ....... kan man kollar på sånt???Hur äckligt som helst i online en hemsida så var det en film på happytreefriends och jag sa åt min lille bror att kolla visste inte att det var sånt äckilgt film då det var söta så men när jag såg när en liten djur fick en rakapparat i munnen och blod och kött flög runt så grät min lillebror värsta äckel film det som gillar sånt är nog såna som har sjukt sinne för humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 var ska den vara då :blink: den hör hemma i allmänt forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 vetat om dom sedan jätte länge, sett alla minst 3gr. Skitkul"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 vad i ....... kan man kollar på sånt???Hur äckligt som helst i online en hemsida så var det en film på happytreefriends och jag sa åt min lille bror att kolla visste inte att det var sånt äckilgt film då det var söta så men när jag såg när en liten djur fick en rakapparat i munnen och blod och kött flög runt så grät min lillebror värsta äckel film det som gillar sånt är nog såna som har sjukt sinne för humor så kan det gå... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Dom är sjuka ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 ja exakt värsta puko som gillar sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) ALLA SOM TITTAR PÅ HAPPY TREE FRIENDS HAR SJUKT SINNE FÖR HUMOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: :P :P Redigerat 10 Augusti 2004 av bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 -_- Jaja, jag kan säga att jag tyckte om de i början men sen pallade jag inte mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jaha varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 men ta det lungt..alla har olika smaker..en del tycker dom e asbra och andra tycker dom suger..jag är en del av dom andra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Redigerat 10 Augusti 2004 av bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Jag spydde nästan i fem minuter och jag tycker de var GÄTTE DÅLIGA!!!! :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.