Avregistrerad Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 När jag ska köra över internet står det att jag måste ha nån uppdatering.... Hur får jag den + vad heter den... tex, 1.5????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 När jag ska köra över internet står det att jag måste ha nån uppdatering.... Hur får jag den + vad heter den... tex, 1.5????? http://www.support.sverige.ea.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (bloodman @ 09/08-2004 16:25:48) När jag ska köra över internet står det att jag måste ha nån uppdatering.... Hur får jag den + vad heter den... tex, 1.5????? http://www.support.sverige.ea.se/ då jag skulle kolla sidan du skrev så stod det att sidan inte kan hittas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Här har du uppdateringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Har samma problem :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) Var ska man spara den??? + hur hittar man en fallskärm???? Redigerat 10 Augusti 2004 av ozze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 man hoppar ut ur flygplanet och trycker på 9 så fälls fallskärmen ut ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Tack!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 tackar nu vet jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.