nikee Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 the misfits - die die my darling danzig - mother murderdolls - dawn of the dead motorhead - sacrifice och många fler är mina favoriter jag kan inte säga vilken som är exakt min favo. die die my darling har metallica oxå gjort var med på garage inc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Och parallel universe - red hot chili peppers!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimmer Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Klart Ticks and Leeches med Tool. 8 min urladdning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 tycker Mutter-Rammstein :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
×D4rk_ScØrpiØn× Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 svårt att säga vilken min favorit låt genom tiderna är men just nu så är det Papa Roach - Getting Away With Murder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 In Flames - the quiet place Die Die My Darling, e det metallica eller misfits som har gjort den första variationen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) In the End med linkin park och pushing me away med linkin park och one winged angel ff7 sound track jätte bra låtar :gitarr: Redigerat 15 Augusti 2004 av red Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zwero Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 In Flames - the quiet place Die Die My Darling, e det metallica eller misfits som har gjort den första variationen?? The Quiet place är riktigt bra... men king of fools med Edguy är bättre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst iHoc Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Rob zombie - I Feel SO Numb Dj Dean - Play It Hard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 vet inte omnån känner till denna over the hills and far away med gary moore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 snacka om svårt! Jag gillar mkt olik musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimmer Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Usch, The Quiet Place är ju en av In Flames klenare låtar. Tacka vet jag Trigger och Pinball Map. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.