sboy2 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 två saker den första är när man ska simma in i en fisk med diddy och ska skjuta på tre saker,hur f*n klarar man de och den andra är i skogsbanan med lanky så ska man springa mot en kanin för andra gången,de går typ inte kan någon säja nått tips hur man klarar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 hmmm... sök på guider till donkey kong på google.se eller se.altavista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 det står inget i dom guiderna som kan hjälpa mig men tack endå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanna1985 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 hmmm... sök på guider till donkey kong på google.se eller se.altavista Jag har varvat donkey kong, men jag har inte klarat de sakerna som du vill ha hjälp med... Ville bara säga att man inte måste klara de för att klara spelet. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 två saker den första är när man ska simma in i en fisk med diddy och ska skjuta på tre saker,hur f*n klarar man de och den andra är i skogsbanan med lanky så ska man springa mot en kanin för andra gången,de går typ inte kan någon säja nått tips hur man klarar det Simma in i en fisk med Diddy? Vilken bana är det? Menar du på Gloomy Galleon när man är Lanky och simmar in i en låda så att man blir en svärdfisk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 nej man är diddy och simmar in i en fisk efter man har spelat elgitarr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Hmmm...... Svårt ! Jag ska försköka tänka... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 nej man är diddy och simmar in i en fisk efter man har spelat elgitarr Vilken bana??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Eller hur vilken bana?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 gloomi gallion tror jag den hette Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 nej man är diddy och simmar in i en fisk efter man har spelat elgitarr Man behöver inte klara de där sakerna för att komma vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Jaha... Donkey Kong är Roligt eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg