Naruto Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (Drömde nåt skumt inatt, att jag fick alla the sims + the sims 2...) Så jag ville passa på! :D Är det nån som längtar extremt mycket till the Sims 2? Jag kan säga att jag inte gör det! Alltså det är ganska onödigt. Lika gärna ha "The Sims, Ultimate Expansion" Alltså jag menar, det kommer nog inte var så stor skillnad... Förutom att de växer (och grafiken?) ... Kanske man inte vill att de ska växa! Jaja, det är min åsikt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 ska köpa det 1 el. 2 månader efter det har släppts.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Om man inte vill att de ska bli gammla och dö kan man stoppa åldrandet när man vill och starta det igen senare om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_One_And_Only Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Najj.. Längtar inte specielt mckt. . Köpte Första The Sims när det kom ut men tycker inte att det är något hit längre.. ! Men ibland kan det vara kul att spela .. men bara i typ en timme eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 The Sims 2 har ju full 3D grafik som är 1 + iaf! och om man köper Snabbmat till sin Sim så kan hon/han bli tjock och sånna där grejjer har dom lagt till så det blir säker roligare en The Sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) dom kan ju föda ailens dom är en halv mäniska (sim) och en halv ailen gå in på www.thesims.se idag är det 37 dagar kvar man kan köpa demot redan nu men jag skiter i det jag ska köpa det riktiga 2 månader efter för jag får månads päng jag är lite pank just nu när man bjuder hem släkten så kommer ailens också vad gamlingarna ska darra och skrika Redigerat 12 Augusti 2004 av Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 vart kan man köpa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 vart kan man köpa den? du kan köpa det på www.webhallen.com* eller i vilken affär som helst som säljer dataspel. *fast på webhallen kan du bara boka ett ex av spelet nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt Erik Gran Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 jag har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (redigerat) Man ska tro på att du har full version Jag tror inte på det Redigerat 14 Augusti 2004 av Thunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 japp men det blir ju bara samma sak ändå bygga ett hus och ta hand om en/flera människor hur j*vla kul är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 japp men det blir ju bara samma sak ändå bygga ett hus och ta hand om en/flera människor hur j*vla kul är det det är ju stor skillnad på the sims och 2;an.2;an kan du växa upp och nli gammal och tillslut dö av ålder. och desutom så är garfiken mycket bättre än dom gammal the sims. så jag skulle inte säga att det är samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.