Gäst datasnillet Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 VAD ÄR DET?????????????? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Det bettyder celeby på japanska! ;) Jag kan många ord på japanska! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Det är en pokemon sida! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 komo! nikoja? :P ´ jaja, men serrebi är celebi på japnska! japanska är lätt! program = programu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag e född i japan. gni itshi!=du har fel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 om du komer från japan she-o-rene då kan du vell översätta det här! jag komer att retta dina fell! Här komer dom: Yöshi Mosa Futago Wakusei Egaku Gaka Fubuki Tansui Niku Sakana så nu är det bara att börja skriva she-o-rene! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) kan alla tihi! nä bara skoja, försökte bara hänga med i forumet! haha :D :rolleyes: kan inga ord alls! jag skulle bara skämta med er... men... Redigerat 10 Augusti 2004 av Kite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 kan alla tihi! nä bara skoja, försökte bara hänga med i forumet! haha :D :rolleyes: kan inga ord alls! jag skulle bara skämta med er... men... Hm då kan jag lera dig några ord!Tegami=Brev Yamai=sjukdom Kusuri=Medecin Kusuriya=Apotek Fukidemono=Uttslag Hoppas du har lärt dig nått! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (mario @ 10/08-2004 12:27:19) kan alla tihi! nä bara skoja, försökte bara hänga med i forumet! haha :D :rolleyes: kan inga ord alls! jag skulle bara skämta med er... men... Hm då kan jag lera dig några ord! Tegami=Brev Yamai=sjukdom Kusuri=Medecin Kusuriya=Apotek Fukidemono=Uttslag Hoppas du har lärt dig nått! ;) ska hämta papper och penna! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 hur kan ni allt det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) min kompis kan iaf skriva färgkritor på japanska :P men back to topic... serebii.net är en engelsk pokémonsida som får all info om pokémon innan ens sidor och annat i japan får det! Redigerat 11 Augusti 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Serebii=Celebi. En pokémon och en pokémon sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg