Hoppa till innehåll

Hur Kommer Man In I Forest Temple?

Sanna1985

Rekommendera inlägg

Nu har jag spelat länge utan att fastna, men nu är det problem igen! Har just fått alla tre spiritual stones, och blivit stor, och nu säger dom ju att man ska gå till kakiro village och få en ny förmåga/nytt vapen eller vad det nu är. Jag har bara fått en större penningpung och inget mer. Vad är det mer man ska få och hur får man det? För det går ju tydligen inte att komma in i forest temple om man inte har fått det. Hur ska jag göra? Snälla hjälp mig någon! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du måste få Hook Shoot för att komma in i Forest Temple.Gå till

Kyrkogården där Dampe finns,men nu när Link har blivit stor så är Dampe

död. Du ska gå till hans grav som finns till uppe till vänster direkt när du kommit till

Kyrkogården,det finns blommor framför graven.Sedan ska du putta bort stenen

och hoppa ner i hålet.Gå fram till Dampe snacka med han,sen när han flyger iväg ska du följa efter han hela tiden men kom inte vilse annars måste du göra om igen.

Akta dej för han kastar eld oxå! När du följt efter han hela vägen får du Hook Shoot av honom(eller låg den i en kista) Sen kommer det finnas en slags blå stor stenbumling med Temple Of Time märket på,sjung Song Of Time framför stenen så åker du därifrån :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Du måste få Hook Shoot för att komma in i Forest Temple.Gå till

Kyrkogården där Dampe finns,men nu när Link har blivit stor så är Dampe

död. Du ska gå till hans grav som finns till uppe till vänster direkt när du kommit till

Kyrkogården,det finns blommor framför graven.Sedan ska du putta bort stenen

och hoppa ner i hålet.Gå fram till Dampe snacka med han,sen när han flyger iväg ska du följa efter han hela tiden men kom inte vilse annars måste du göra om igen.

Akta dej för han kastar eld oxå! När du följt efter han hela vägen får du Hook Shoot av honom(eller låg den i en kista) Sen kommer det finnas en slags blå stor stenbumling med Temple Of Time märket på,sjung Song Of Time framför stenen så åker du därifrån :P

Nej, man åker ju inte alls därifrån.När man har spelat Song of Time så försvinner stenen så att man kan gå vidare in i väderkvarnen och ta en hjärtbit.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...