# 21 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (Hubery @ 10/08-2004 17:04:24) sorry för jag bråkat för mycket. och desutom så ska jag försöka bättra mej jag kommer förmodlige bli bannad men det viktiga är att jag sagt förlåt innan dess. har ljugit om det mesta men jag heter cammila och e ljus hårig och e inte als mobad snarare skit populär får typ 10 kärleks brev per dag. och allså det var min mamma som sa att jag skulle hittapå nått för attman får inte ge ut för mycket på it säger hon men jag sa att det bara blev problem så det här e saningen och mrkuk var samma anväändare som zeus men nu e inen av dom en användare längre.jag san att dom inte skulle göra det och attdom bara skulle bli bannade.... men han lyssnade inte och allså förlåt allihopa. Ähh jag bryr mig inte om hon har ljugit!! Det är väl inte så farligt eller. ;) Då hon ljugit om ALLT.Då är det skillnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 exakt ingen kommer att förlåta dig din lönghals att du var en kille sen en japansk nä fy skäms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (# 21 @ 10/08-2004 17:13:57) (Hubery @ 10/08-2004 17:04:24) sorry för jag bråkat för mycket. och desutom så ska jag försöka bättra mej jag kommer förmodlige bli bannad men det viktiga är att jag sagt förlåt innan dess. har ljugit om det mesta men jag heter cammila och e ljus hårig och e inte als mobad snarare skit populär får typ 10 kärleks brev per dag. och allså det var min mamma som sa att jag skulle hittapå nått för attman får inte ge ut för mycket på it säger hon men jag sa att det bara blev problem så det här e saningen och mrkuk var samma anväändare som zeus men nu e inen av dom en användare längre.jag san att dom inte skulle göra det och attdom bara skulle bli bannade.... men han lyssnade inte och allså förlåt allihopa. Ähh jag bryr mig inte om hon har ljugit!! Det är väl inte så farligt eller. ;) Då hon ljugit om ALLT. Då är det skillnad. Det här är till alla som skrivit här och inte bara en enskild person som jag har citerat. Okej, människor ljuger. Nämn någon här på forumet som aldrig någonsin ljugit. Det finns ingen va? Nämn någon här som bara ljugit en gång? Knappast någon. Alla ljuger, det ligger i vår "natur" så att säga. Jag vet inte mycket om vad som pågått här mellan allihop, men iaf, så visst, det är oerhört fult och fel att ljuga, jag instämmer helt och hållet, men det ni gör genom att bara fortsätta skriva att "har du ljugit" ( vem har inte gjort det? ) "det är oförlåtligt" osv osv osv? Inte ett skvatt. Allt går att förlåta, hur små eller stora lögner det än är (själv tycker jag inte det gör nån skillnad, en lögn är en lögn). Även om man tycker det verkar totalt omöjligt så går det. Så sluta bråka, snälla ni. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (Chihuahua @ 10/08-2004 17:31:34) (# 21 @ 10/08-2004 17:13:57) (Hubery @ 10/08-2004 17:04:24) sorry för jag bråkat för mycket. och desutom så ska jag försöka bättra mej jag kommer förmodlige bli bannad men det viktiga är att jag sagt förlåt innan dess. har ljugit om det mesta men jag heter cammila och e ljus hårig och e inte als mobad snarare skit populär får typ 10 kärleks brev per dag. och allså det var min mamma som sa att jag skulle hittapå nått för attman får inte ge ut för mycket på it säger hon men jag sa att det bara blev problem så det här e saningen och mrkuk var samma anväändare som zeus men nu e inen av dom en användare längre.jag san att dom inte skulle göra det och attdom bara skulle bli bannade.... men han lyssnade inte och allså förlåt allihopa. Ähh jag bryr mig inte om hon har ljugit!! Det är väl inte så farligt eller. ;) Då hon ljugit om ALLT. Då är det skillnad. Det här är till alla som skrivit här och inte bara en enskild person som jag har citerat. Okej, människor ljuger. Nämn någon här på forumet som aldrig någonsin ljugit. Det finns ingen va? Nämn någon här som bara ljugit en gång? Knappast någon. Alla ljuger, det ligger i vår "natur" så att säga. Jag vet inte mycket om vad som pågått här mellan allihop, men iaf, så visst, det är oerhört fult och fel att ljuga, jag instämmer helt och hållet, men det ni gör genom att bara fortsätta skriva att "har du ljugit" ( vem har inte gjort det? ) "det är oförlåtligt" osv osv osv? Inte ett skvatt. Allt går att förlåta, hur små eller stora lögner det än är (själv tycker jag inte det gör nån skillnad, en lögn är en lögn). Även om man tycker det verkar totalt omöjligt så går det. Så sluta bråka, snälla ni. Anledningen till att vi är sura är att han/hon ljuger om ALLT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 sorry för jag bråkat för mycket. och desutom så ska jag försöka bättra mej jag kommer förmodlige bli bannad men det viktiga är att jag sagt förlåt innan dess. har ljugit om det mesta men jag heter cammila och e ljus hårig och e inte als mobad snarare skit populär får typ 10 kärleks brev per dag. och allså det var min mamma som sa att jag skulle hittapå nått för attman får inte ge ut för mycket på it säger hon men jag sa att det bara blev problem så det här e saningen och mrkuk var samma anväändare som zeus men nu e inen av dom en användare längre.jag san att dom inte skulle göra det och attdom bara skulle bli bannade.... men han lyssnade inte och allså förlåt allihopa. Jag förlåter dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 ... aldrig i livet att jag förlåter dig, pga. ditt "cover" så har du gjort asmånga sura... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (# 21 @ 10/08-2004 17:33:43) (Chihuahua @ 10/08-2004 17:31:34) (# 21 @ 10/08-2004 17:13:57) (Hubery @ 10/08-2004 17:04:24) sorry för jag bråkat för mycket. och desutom så ska jag försöka bättra mej jag kommer förmodlige bli bannad men det viktiga är att jag sagt förlåt innan dess. har ljugit om det mesta men jag heter cammila och e ljus hårig och e inte als mobad snarare skit populär får typ 10 kärleks brev per dag. och allså det var min mamma som sa att jag skulle hittapå nått för attman får inte ge ut för mycket på it säger hon men jag sa att det bara blev problem så det här e saningen och mrkuk var samma anväändare som zeus men nu e inen av dom en användare längre.jag san att dom inte skulle göra det och attdom bara skulle bli bannade.... men han lyssnade inte och allså förlåt allihopa. Ähh jag bryr mig inte om hon har ljugit!! Det är väl inte så farligt eller. ;) Då hon ljugit om ALLT. Då är det skillnad. Det här är till alla som skrivit här och inte bara en enskild person som jag har citerat. Okej, människor ljuger. Nämn någon här på forumet som aldrig någonsin ljugit. Det finns ingen va? Nämn någon här som bara ljugit en gång? Knappast någon. Alla ljuger, det ligger i vår "natur" så att säga. Jag vet inte mycket om vad som pågått här mellan allihop, men iaf, så visst, det är oerhört fult och fel att ljuga, jag instämmer helt och hållet, men det ni gör genom att bara fortsätta skriva att "har du ljugit" ( vem har inte gjort det? ) "det är oförlåtligt" osv osv osv? Inte ett skvatt. Allt går att förlåta, hur små eller stora lögner det än är (själv tycker jag inte det gör nån skillnad, en lögn är en lögn). Även om man tycker det verkar totalt omöjligt så går det. Så sluta bråka, snälla ni. Anledningen till att vi är sura är att han/hon ljuger om ALLT. Jag håller med dig till 100%, # 21, men faktist, till alla nu, säg nån på forum.fuska som ALDRIG har ljugit. PS! Jag har aldig ljugit. DS! PS! Nu ljög jag. DS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (Chihuahua @ 10/08-2004 17:31:34) (# 21 @ 10/08-2004 17:13:57) (Hubery @ 10/08-2004 17:04:24) sorry för jag bråkat för mycket. och desutom så ska jag försöka bättra mej jag kommer förmodlige bli bannad men det viktiga är att jag sagt förlåt innan dess. har ljugit om det mesta men jag heter cammila och e ljus hårig och e inte als mobad snarare skit populär får typ 10 kärleks brev per dag. och allså det var min mamma som sa att jag skulle hittapå nått för attman får inte ge ut för mycket på it säger hon men jag sa att det bara blev problem så det här e saningen och mrkuk var samma anväändare som zeus men nu e inen av dom en användare längre.jag san att dom inte skulle göra det och attdom bara skulle bli bannade.... men han lyssnade inte och allså förlåt allihopa. Ähh jag bryr mig inte om hon har ljugit!! Det är väl inte så farligt eller. ;) Då hon ljugit om ALLT. Då är det skillnad. Det här är till alla som skrivit här och inte bara en enskild person som jag har citerat. Okej, människor ljuger. Nämn någon här på forumet som aldrig någonsin ljugit. Det finns ingen va? Nämn någon här som bara ljugit en gång? Knappast någon. Alla ljuger, det ligger i vår "natur" så att säga. Jag vet inte mycket om vad som pågått här mellan allihop, men iaf, så visst, det är oerhört fult och fel att ljuga, jag instämmer helt och hållet, men det ni gör genom att bara fortsätta skriva att "har du ljugit" ( vem har inte gjort det? ) "det är oförlåtligt" osv osv osv? Inte ett skvatt. Allt går att förlåta, hur små eller stora lögner det än är (själv tycker jag inte det gör nån skillnad, en lögn är en lögn). Även om man tycker det verkar totalt omöjligt så går det. Så sluta bråka, snälla ni. Asså vi bråkade väl inte? MEn jag förlåter henne iaf!!!!! jag har ljugit mycket värre än henne och jag vill inte berätta va de va!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Hmm what a confession... Mjaha då har vi det sagt och tråden börjar urarta lite.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg