Gäst Frooz Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Hur skulle ni beskriva gbc!? Detta är min beskrivning! Gbs är en liten och smidigt spel man kan ha det i alla olika färger. Gbc uppföljare Gba kom för några år sedan och blev snabbt populär men det bara fortsatte att komma nya spel och nya gameboy så gbc kom i skuggerna. men jag före drar ändå gbc för det är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 samma som du fasst gameboy coLLOR E ETT LITET OCH SMIDIGT konsol inte spel :P :) :student: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 grymt ballt & :cool: t Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 Jag skulle beskriva det som följande: Litet, men inte speciellt smidigt.. fina färger, finns inte så jätte roliga spel.. mm, ja tycker nog att GBA är bättre... :huh: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Glöm inte IR-porten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Gbc= Färg Bättre grafik Bättre musik kvalitet Men Gba Och Gba sp är bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 det mästa är bättre än GBC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 §1.11 Bump... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg