Boiuthh Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Jag har en katt som hotar med att dra en djup reva i mitt finger om jag inte slutar att skriva. Han kan va riktigt elak ibland- <_< En katt???!!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 För ett år sedan snodde någon mitt SSBM! Det var ett av mina bästa spel+Att jag nästan precis fått det då... :( Vad är SSBM, Super smash bros melee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (Boiuthh @ 11/08-2004 18:58:46) Jag har en katt som hotar med att dra en djup reva i mitt finger om jag inte slutar att skriva. Han kan va riktigt elak ibland- <_< En katt???!!?!? Ja? Vem trodde du annars satt bakom min dataskärm? Min lärare? Hon har oxå väldigt långa och klo aktiga naglar. men hon river vanligtvis inte folk med dem... vad jag vet... Nån som vet var Svandammsparken ligger? Haha, tänkte väl det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (Claudia @ 12/08-2004 23:53:43) (Boiuthh @ 11/08-2004 18:58:46) Jag har en katt som hotar med att dra en djup reva i mitt finger om jag inte slutar att skriva. Han kan va riktigt elak ibland- <_< En katt???!!?!? Ja? Vem trodde du annars satt bakom min dataskärm? Min lärare? Hon har oxå väldigt långa och klo aktiga naglar. men hon river vanligtvis inte folk med dem... vad jag vet... Nån som vet var Svandammsparken ligger? Haha, tänkte väl det! varför skulle katten riva dig för? blir den irreterad på knapptryckandet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Katter är katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (Boiuthh @ 13/08-2004 00:01:06) (Claudia @ 12/08-2004 23:53:43) (Boiuthh @ 11/08-2004 18:58:46) Jag har en katt som hotar med att dra en djup reva i mitt finger om jag inte slutar att skriva. Han kan va riktigt elak ibland- <_< En katt???!!?!? Ja? Vem trodde du annars satt bakom min dataskärm? Min lärare? Hon har oxå väldigt långa och klo aktiga naglar. men hon river vanligtvis inte folk med dem... vad jag vet... Nån som vet var Svandammsparken ligger? Haha, tänkte väl det! varför skulle katten riva dig för? blir den irreterad på knapptryckandet eller? Njaa... Han tror att mina fingrar är möss eller nått. Han fångade över hindra stycken möss denna sommar. Efter att ha lekt med dem till döds genom att kasta upp dem i luften och sticka hål i dem, så åt han upp huvudet och lämnade resten för att gå och tortera en annan mus... Man ska hälst ha honom på avstånd när man skriver vid datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (Claudia @ 13/08-2004 00:06:21) (Boiuthh @ 13/08-2004 00:01:06) (Claudia @ 12/08-2004 23:53:43) (Boiuthh @ 11/08-2004 18:58:46) Jag har en katt som hotar med att dra en djup reva i mitt finger om jag inte slutar att skriva. Han kan va riktigt elak ibland- <_< En katt???!!?!? Ja? Vem trodde du annars satt bakom min dataskärm? Min lärare? Hon har oxå väldigt långa och klo aktiga naglar. men hon river vanligtvis inte folk med dem... vad jag vet... Nån som vet var Svandammsparken ligger? Haha, tänkte väl det! varför skulle katten riva dig för? blir den irreterad på knapptryckandet eller? Njaa... Han tror att mina fingrar är möss eller nått. Han fångade över hindra stycken möss denna sommar. Efter att ha lekt med dem till döds genom att kasta upp dem i luften och sticka hål i dem, så åt han upp huvudet och lämnade resten för att gå och tortera en annan mus... Man ska hälst ha honom på avstånd när man skriver vid datorn... låter som en assasin-katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 hmm... du ska bara veta.... Dessutom lämnar han ibland döda möss till oss. Han tycker väl vi ser magra ut.... Döda, huvudlösa möss till salu...någon...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 ni borde skaffa en orm... dom käkar ju möss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 .. och katter. Inte bara möss utan katter oxå... Dessutom har vi ormar, huggormar på landstället. Men dem e så lata att mössen bara blir fler och fler. Dem har inga naturliga fiender så de blir bara fler och fler.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 asså... jag menar en akvarie-orm... (eller om det ska va terrarianawdbioawda) dom kan man få i små paket... dom käkar nog inga katter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Paket? heh heh jag vet vad jag ska ge min syrra i julklapp... :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.