Mezox Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (No Fear @ 11/08-2004 14:25:54) Det finns ju nästan bara tips för hur man ritar tjejer! :huh: P.S Jag håller på med egen manga som är action/äventyr/skämt Och jag ritar redan riktigt bra! Bevis: http://img48.exs.cx/img48/6552/Hamtaro5.jpg Den har jag ritat! (Inte ritat av) varför är bilden 100x100pixlar om du gjort den själv. om du scannar in det på datorn så blir det inte lika långa sidor eftersom ett A4 har inte lika långa sidor <_< så jag tror du bara färglagt en bild vit. Han kanske har clipt den i 100x100 pixlar i photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) tror du man gör sig sånt besvär. och en sak till, vem ritar en sån här liten gubbe på ett helt a4 papper. ___________________ c:a 100x100 pixlar. vem gör en sån här liten gubbe på ett helt A4 papper. ___________________ Men som rowyn sa Back2topic Redigerat 11 Augusti 2004 av No Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Den Bilden Hittar Man Ju På Google <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Okej.. Nu räcker det. Dom som kan rita manga kan väl lägga upp sina bilder här. Jag känner en som är ganska bra på att rita manga figurer men det är ju inte toppklassigt eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 vet inte hur man gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 oups... busted... Hur kommer det sig att Manga tjejerna nästan alltid är halvnakna??? Tänker på serier som Love Hina och Chobits... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.