Andreas93 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) snart lämnar jag den här sidan och inte kollar den längre. så om ni villa stäla era sista frågor till mig gör det på den här inläget. om 3 dagar klockan 2 på efter midagen slutar jag :P :P B) :D :o Redigerat 11 Augusti 2004 av Andreas93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Varför ska du sluta för? Du har väl itne varit här länge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Varför ska du sluta för? Du har väl itne varit här länge? Varför ska du lämna? JUst om 3 dagar och klockan 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Lämna Inte Oss inte Vi På fuska e som en enda stor familj om du går så :cry: BBUUUUÄÄHH!!!! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Lämna Inte Oss inte Vi På fuska e som en enda stor familj om du går så :cry: BBUUUUÄÄHH!!!! :cry: Andas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Den enda frågan skulle vara: Varför måste alla göra dessa trådar om att man ska lämna? Speciellt ni som bara varit med en väldigt kort stund. Who cares? Jag bryr mig då inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Jag tror dom vill säga till när dom ska lämna sidan för att varna sina vänner eller nått. Jag ska inte lämna sidan.......än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Jag tror dom vill säga till när dom ska lämna sidan för att varna sina vänner eller nått. Jag ska inte lämna sidan.......än Sina vänner?Duger inte PM? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (# 21 @ 11/08-2004 12:42:03) Jag tror dom vill säga till när dom ska lämna sidan för att varna sina vänner eller nått. Jag ska inte lämna sidan.......än Sina vänner? Duger inte PM? :angry: Håller med! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (JGamer @ 11/08-2004 13:02:16) (# 21 @ 11/08-2004 12:42:03) Jag tror dom vill säga till när dom ska lämna sidan för att varna sina vänner eller nått. Jag ska inte lämna sidan.......än Sina vänner? Duger inte PM? :angry: Håller med! :angry: Håller med till 100% och Andreas93 tar poängen och skikar till en ny användare som han har gjort det gör ju alla men jag tänker inte sluta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas93 Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) jag vill lämna den här sidan för jag får ett brev för varje svar jag har fåt och så finns det mycket fusk inskickade som inte fungerar och att jag är på nån anan fusk sida varje dag och har inte tid med fuska.se men om ni inte vill så kan jag väll vara inne på den längre obs. jag skriver in ett inläg inan jag slutar. :angry: :angry: :angry: :angry: :P Redigerat 11 Augusti 2004 av Andreas93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Visst visst hej då på dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg