Agaf Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Om dom skulle gå ut och säga såhär; Ingen kan hacka mac, det finns inga virus..mac är den säkraste datorn någonsin så skulle det komma 100-tals virus till mac..det gäller kodning oxå..om någon har kodat något och säger att det är omöjligt att klara så kommer alla att vilja visa att dom KAN göra det.. Men det har mac inte gjort så dom klarar sej.. Helt rätt mac är den säkraste datorn fast det finns en nack del dom är rätt så svåra att få tag i butik som man kan typ inte gå och köpa en mac på Power Onoff osv!! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 det är ute Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 I Stockholm finns det en affär som mest koncentrerar sig på mac :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 mac är väl bra populär på allmäna platser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tier Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 jag har fasnat på ett spel som heter full trottle när man ska sno bensin ifrån polisen hur gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Jaja det är säkrast men det kan i alla fall komma virus t.ex om man råkar klicka Ok på nån Po-pup medelande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Sålänge inte ok kanppen sitter i det övre vänstr hörnet så kommer jag nog aldrig lyckas med det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 jag har fasnat på ett spel som heter full trottle när man ska sno bensin ifrån polisen hur gör man? ..? fel thread ;)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 aha... skulle tro det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 jag har fasnat på ett spel som heter full trottle när man ska sno bensin ifrån polisen hur gör man? ahhh.. full throttle.. ger mig gamla barndomsminnen :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 "...Reminisce some time...?" Tyvärr, men jag har aldrig hört talas om det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Macoteket e en affär i sthlm med mac datorer. Och mac datorerna e ganska kända för "dåligaste datorn". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg