Wind fox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Nej! :cry: :( :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) trodde väl inte dt mitt 500 inlägg Redigerat 15 Augusti 2004 av orca Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 trodde väl inte dt mitt 500 inlägg det har gått 405 inlägg sen det nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 Är det lika bra som ettan eller är det sämre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 (redigerat) ser asbra ut! fast GameReactor tycker det första var bättre,och dom tycker att 2:an är typ skit!fast Spel tidningar skriver nästan aldrig något positivt om GC spelSuper playskriver inte bara skit om gc spel Kirby air ride t.ex fick8/10 medans andra gav det 5/10.Gamereactor är skit.Back to topic.Star fox 2 verkar asbra!!Det finns till och med co-up!! Redigerat 18 September 2004 av Urbans filt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 (redigerat) tror också det Redigerat 18 September 2004 av RedSnake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 jag ska köpa det!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 troligtvis är dt lika bra coolt att folk började skriva i tråden var länge sen jag starta dn hade 500 inlägg nu har jag 900 och alla är inte räknade! nu ere bara 2 månade kvar :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 Co-up är VÄRLDEN ROLIGASTE SPELFORM!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 19 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 jo jag håller med roligare att bonka på monstrena än på varann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Ja men vanliga multiplayer kommer ochså rocka!Tänker att man börjar i arwing, helt plötsligt hoppar nån av arwingen och hoppar på en landmaster tank och skjuter ner alla arwing.Mäktigt men de kan ochså gå till fots med med vanliga vapen(typ laserpistol och rocket launser (felstavning!)(vad jag menade med vanliga vapen var inte vapen på en arwing utan markburna vapen))MÄKTIGT!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 19 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 jo dt är verkligen en cool mp del precis som i lylyat wars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg