Spliffor Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Hur gör man på kappitell tre jag har klarat öken templet och sen vet jag inte hur man kommer till spökvärlden jag har testat alla vägar tills man kommer tills ett getingbo där finns de ingen väg som är rätt PS:Skriv ej här om du inte kommer med hjälp hellst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Spelet verkar svårt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (redigerat) här är en karta hoppas den funkar den funkade inte, klicka här istället http://www.gamefaqs.com/console/n64/game/26888.html rulla ner en bit så ser du "forever forest map" där. klicka och du får en karta, nu kan du inte gå fel hoppas jag =) Redigerat 11 Augusti 2004 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 *rensat* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (redigerat) Tack så jätte mycket kazen :D Redigerat 12 Augusti 2004 av SSBM Fighter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Hur gör man på kappitell tre jag har klarat öken templet och sen vet jag inte hur man kommer till spökvärlden jag har testat alla vägar tills man kommer tills ett getingbo där finns de ingen väg som är rätt PS:Skriv ej här om du inte kommer med hjälp hellst vilket getingbo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Undrar också vad du menar för getingbo,det har jag aldrig sett. Menar du att du är inne i Forever forset där man går runt runt och ska hitta den rätta vägen hela tiden? I så fall är det ganska lätt bara man vet hur man gör. Vid den rätta utgången är det varje gång nåt konstigt tecken som visar att det är den rätta vägen. Till exempel att busken rör sig, att det blinkar uppe i ett ihåligt träd, att blommorna på busken börjar snurra runt o.dyl. Är du osäker så prövar du vid varje utgång och kollar vilken av dem som beter sig annorlunda än de andra. På vissa ställen lyser svamparna upp vid alla utgå¨ngar och blommorna börjar snurra runt, men vid en utgång lyser de upp annorlunda eller snurrar annorlunda och då är det den du ska välja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 *lol* jag är vid kapitell 8 nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 ok...kul för dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkDragoon Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Har klarat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Har klarat spelet ja me. 3 ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg