Hoppa till innehåll

Paper Mario


Spliffor

Rekommendera inlägg

Hur gör man på kappitell tre jag har klarat öken templet och sen vet jag inte hur man kommer till spökvärlden jag har testat alla vägar tills man kommer tills ett getingbo där finns de ingen väg som är rätt

 

 

PS:Skriv ej här om du inte kommer med hjälp hellst

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Hur gör man på kappitell tre jag har klarat öken templet och sen vet jag inte hur man kommer till spökvärlden jag har testat alla vägar tills man kommer tills ett getingbo där finns de ingen väg som är rätt

 

 

PS:Skriv ej här om du inte kommer med hjälp hellst

vilket getingbo?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Undrar också vad du menar för getingbo,det har jag aldrig sett. Menar du att du är inne i Forever forset där man går runt runt och ska hitta den rätta vägen hela tiden? I så fall är det ganska lätt bara man vet hur man gör. Vid den rätta utgången är det varje gång nåt konstigt tecken som visar att det är den rätta vägen. Till exempel att busken rör sig, att det blinkar uppe i ett ihåligt träd, att blommorna på busken börjar snurra runt o.dyl. Är du osäker så prövar du vid varje utgång och kollar vilken av dem som beter sig annorlunda än de andra. På vissa ställen lyser svamparna upp vid alla utgå¨ngar och blommorna börjar snurra runt, men vid en utgång lyser de upp annorlunda eller snurrar annorlunda och då är det den du ska välja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...