henk_a Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Vart nånstans ligger filen hitman.ini? Jag har letat efter filen t.om sökt men inte hittat den... vore tacksam om ni kunde hjälpa mig för spelet e ju a*svårt utan koder! Så jag tänkte fuska mig förbi det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johannilsson Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 ja letar de ja me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 öppna först anteckingarna.. sedan trycker du på öppna på arkiv.. Sedan (du måste ha skivan in stoppad) så trycker du på den här datorn och sedan på hitman jg tror det ska komma fram en massa readme och sånt där... tryck på på den filen som heter hitman... ikonen är ett anteckingsblock och sedan är det ett kugghjul... kugghjulet betyder ini sedan skriver du in det du ska skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 nej nej nej....du ska söka efter hitman.ini. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cloud_strife Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 skriv in Kimbokastekniv eller så så får du mkt pengar och alla banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.