Mic_93 Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 aaa de e jätte bra Vilka med vadå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Det finns ju displaylagningsmedel till mobiler, kanske funkar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Det finns ju displaylagningsmedel till mobiler, kanske funkar... Hm.. har aldrig tänkt på det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 smart ide !!! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 vad?!?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 att ta samma medel som man har på mobiltelefoner.. kanske samma medel som man använder till glas eller fönster-rutor??? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 tja man vet alldrig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 att ta samma medel som man har på mobiltelefoner.. kanske samma medel som man använder till glas eller fönster-rutor??? :) öhh till fönster rutor :lol: tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 23 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Game är oftast dyr men jag ska palla dit med 50kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kotten Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 sånt display medel har ja men ja vågar inte använda till gameboyet för om det går sönder så ........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 13 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Jag gick till game och fråga dom killen sa -jag vet inte.(allså hur mycket det kostar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 sånt display medel har ja men ja vågar inte använda till gameboyet för om det går sönder så ........ Ja, vad jag har hört ska man vara försiktig med såna medel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg