Gäst Gollum Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 e det nån som vet hur man tar en den target som typ e inne i en bur på target test me young link? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 hoppa mot vägg till vägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 det går inte häller för mig jag tror man ska ta den där kedjan därför jag fasnar altit uppe då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 ne jag klarar inte heller den du menar väll den som e inne i nån bur med typ trästockar som täpper för så man inte kan gå in?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 asso ni ska hoppa up i luften och kasta in bomberangen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 tack ska testa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 hur många trofer finns det på spelet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 300 en av trofferna så moste du köpa pikmin så sparar du en save av pikmin och sedan när du sätter på melee har du en grattis troffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 det ska finnas en liten platå till vänster om den som man kan hoppa ner till genom ett hål sen ska man skjuta med pilbågen så träffar man den jag har för mej att man ska göra så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 ooh vad alla hittar på!! Så här ska man göra. hoppa på X knappen och exakt mot väggen så trycker tu X+Höger Om du är på den högra sidan så exakt mot väggen X+Vänster. Testa.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 asso ni ska hoppa up i luften och kasta in bomberangen Inte riktigt som jag hade tänkt mig. Man ska hoppa kasta bomerangen åt vänster och hoppa ner till höger. Då går bomerangen tillbaka genom stockarna, för att Young Link ska ha tillbaka den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ooh vad alla hittar på!! Så här ska man göra. hoppa på X knappen och exakt mot väggen så trycker tu X+Höger Om du är på den högra sidan så exakt mot väggen X+Vänster. Testa.... man behöver bara hoppa mot väggen också när man är presis mot väggen trycker man vänster om man hoppade åt höger och höger åt vänster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg