Hoppa till innehåll

Chippa

Farenhait

Rekommendera inlägg

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

men i Irak har dom både brända och äkta!

men mest brända...

i irak säljer dem inte så mycket för att ingen köper orginala där finns det mycket brända spel men om man vill ha chip grejen kosta den där 18 dollar men jag såg sån i jordanieen.men jag tror det är olagligt här i sverige Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då går det att köra ps1 spel som är importerade? Hmm... hur mycket kostar det ugnefär?

och spelen kostar typ 13 kr där i irak som är brända min kusin har över 500 spel. ska skaffa mig en chip därför min kusin gav mig 100 spel :) bästa var Sonic Heroes.men det är också i ps2 det finns brända Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså där kostar ett bränt spel 3 kr coolt va men man måste ha tillåtelse att sälja såna spel i sverige här alltså.jag såg där pokemon Marsol till ps2 såg lite sjukt ut asså man slåss som på digimon rubmble arena

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Multimediashopen.com är bra dom säger detta:

Vi kör personligen ut order till kunder inom Göteborgsområdet. Om samtliga varor du beställt finns i lager kommer vi inom 24 timmar.Om du har valt Utkörning & installation innebär det att du bor inom det område där vi kör ut produkter och även installerar varan.Vi kommer ta kontakt med er och bestämma en tid som fungerar för båda parter. Efter detta kommer vi körande med varan/varorna ända till er dörr! .vi kör ut produkter inom göteborg,borås,varberg,kungsbacka,trollhättan.

Bra va?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...