Gäst Frooz Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Skrivet 12 Augusti 2004 Ok... förklara i alldra minsta detalj hur man klipper ut en bild och lägger in på sin avatar! :cry: Citera
Gäst Destiny Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Skrivet 12 Augusti 2004 man tar magic wand tool eller va det nu hette och sen höger klickar du på bilden sen klickar du på markera alla sen använder du förflyttaren den som är över magic wand tool sen flyttar du över den till den andra bilden Citera
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Skrivet 12 Augusti 2004 ??? Pc användare..... Jag fattar noll! Citera
Offline Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 jag fattar därimot :P man markerar bilden man vill flytta, trycker på ctrl och c sen tar man fram bilden man vill klistra in på och trycker på ctrl och v. Citera
Gäst Frooz Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 Man gör väll anars följande ( kan nu ) Tar en bild som man vill ha och en bakrund som man vill ha. Tar trollstaven och trycker utanför bilden så den blir markerad har fortfarande på trollstaven och drar över den markerade bilden till bakrunden så markeringen kommer till hakrunden tar och trycker på den dära pilen ovanför trollstaven och drar bakrunden ( inte markeringen ) till bilden då har man den dära och då är det bara att skriva en text eller bara spara rakt av! PS kolla min nya som jag gjort! Citera
Gäst henke37 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 och sedan så blir man stämd för brott mot copyrights lagen. Citera
Manga Master Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 och sedan så blir man stämd för brott mot copyrights lagen. alla bilder har inte copyright! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.