Hoppa till innehåll

En Mycket Bra Ide För Framtiden.

Gäst anubis

Rekommendera inlägg

hej!

snälla lås inte den här tråden! hadde tänkt att nån kunsde sammla med mej till lite poäng vi kan snacka om 3.000 eller mer och gör en tävling den kan vara bra för annat än poängen! den går ut på detta:varje vecka får varje människa komma till en tråd och skriva vilka som vart snällast mot dom i veckan och vilka som vart osjysstast och dom som vart snällast kommer med på en lista top 20 lista och dom elakste ska få deras straff att vara med på top 3 osjytasste! då kanske folk undviker att vara osjyssta och fler folk blir sjyssta för att varje halvår delas det ut ett pris till den som fått messt poäng i året allså dåmenar jag den som e sexxa får 14 poäng och så vidare.men ni kan även göra på detta viset.den som nån tycker e etta i topp 20.listan får 20 poäng av den som röstar och han har circa 50poäng att dela ut.så att alla försöker vara sjyssta och då kan vi inte snacka om att tillexempel stavfel han/hon måste vart rejält taskig. vad tycks ni kan börja och rösta här. och skicka poängen till dom sjysstaste denna vecka och göra din lista.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte för att jag förstod så mycket av vad du skrev.

Men inte skulle jag bry mig om att hamna på "oschyssta listan".

För jag vet att du skulle nominera mig ändå. :D

Att man hamnar 6:a och får 14p är ganska lite.

Uppfattade det som att ettan får 20p.

3000 ska in.

Vinnaren får 20.

Det hänger inte ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skulle alldrig niminera dig det förflutna e borta men jag kanske gör det om du säger nått dumttill mej igen vilket jag intre tror du gör. och antingen eller skrev ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...