Backspace Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Det är en moderator som är helt försvunnen! Jag minns inte namnet men kan nån förklara var han har försvunnit? Jag är riktigt nyfiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 du menar saln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Ja...Det e sant jag undrar också"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Väldigt passiv av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Vart har han försvunnit då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Hon är kvar på forumet men hade inte tid att vara moderator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 ok, så ni ska inte söka nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Nepp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 oki, så det behövs inga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 eftersom hon/han var passiv och det fortfarande funkade fast han/hon var passiv så är det nog inte särskilt mkt problem tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Vad menar ni med passiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Vad menar ni med passiv? de undrar jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.