Mezox Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Hur sckikar man in fusk?, när sckikar in så står det som Recension. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Tryck på spelet du ska skicka in fusk till -> Skicka in fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 (redigerat) Om spelet inte finns med då. kan man inte skicka in till det då? Eller har fuska.se alla spelen :P Redigerat 13 Augusti 2004 av Black & white Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 ähh jag fattar inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Om spelet inte finns med då. kan man inte skicka in till det då? Eller har fuska.se alla spelen :P PM:a en skribent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Tryck på spelet du ska skicka in fusk till -> Skicka in fusk. Just det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Om spelet inte finns med då. kan man inte skicka in till det då? Eller har fuska.se alla spelen :P Alla spel finns inte... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Men jag skickade in fusk till ett spel som inte fanns, skickade jag til en skribent, spidey eller vad han hette har byt namn, men det står inte att jag har skickat in 1 fusk i min fuskinskickar räknare, och mitt fusk blev godkänt och finns?¿? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Men jag skickade in fusk till ett spel som inte fanns, skickade jag til en skribent, spidey eller vad han hette har byt namn, men det står inte att jag har skickat in 1 fusk i min fuskinskickar räknare, och mitt fusk blev godkänt och finns?¿? Va? det borde jubli godkännt och det blev den! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 (redigerat) (# 21 @ 13/08-2004 16:22:55) Om spelet inte finns med då. kan man inte skicka in till det då? Eller har fuska.se alla spelen :P PM:a en skribent. Vilken av dina två svar är rätt? Redigerat 13 Augusti 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Va? det borde jubli godkännt och det blev den! ;) Jo den blev godkänd, men det räknades inte in på min "antalinskickadefuskräknare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 (MMX @ 13/08-2004 22:53:47) Va? det borde jubli godkännt och det blev den! ;) Jo den blev godkänd, men det räknades inte in på min "antalinskickadefuskräknare" vad knäppt den finns på min lista när jag skickade inn som ni kan se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.