Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tja! Jag är ny medlem här men iaf så undrar jag om det kommer vara nån Anime/Manga cosplay här i Sverige nån gång. Sverige är ju så efterblivet i Manga/Anime. Skriv gärna om ni vet om det kommer bli nån Anime/Manga cosplay och när den kommer bli. :ph34r:

post-16-1092411083_thumb.jpg

Skrivet (redigerat)

Vet inte vad du menar med cosplay men det ska komma en ny anime serie till Sverige, Yu-Gi-Oh!!!

Det ska komma en Manga/Anime festival till Sverige också!

Minns dock ej vad den hette :S

Välkommen till forumet förresten ;) :rambo:

Redigerat av Manga Master
Skrivet

tack =) cosplay är när man klär ut sig till t.ex super mario :P fast i det här fallet så vill jag typ va på Naruto Cosplay. Hmm Yu-Gi-Oh har ju typ redan kommit på engelska iaf =) men på svenska så kanske den kommer på i den nya manga tidningen som kommer i september och i den så kommer den mangan jag är helt j*vla uppslukad i! NARUTO!!! :ph34r:

post-16-1092498324_thumb.jpg

Skrivet (redigerat)

Ja, Anime Cosplays, och festivaler har det varit mycket av, och jag har varit på många. Cosplays som kommer har jag inte kollat upp ännu, men ska kolla. När jag var på Dogakon var det en som klädde ut sig som ett sånt där grönt huvud som hoppar runt från Spirited Away. =P

Tur att du har en sådan som mig som hittar roliga Konventer med Cosplay. =P

http://www.gattai.reklam/ En konvent som håller på 13 Augusti till 15. Konvent med Cosplay Anime och Manga försäljning TVSpel mm.

Anime Visning i Luleå.

http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=1179

Också en konvent med förhoppnings vis Cosplay, Karaoke, TV Spel, Försäljning Aime/Manga mm.

Redigerat av Neko
Skrivet

Manga tidning som kommer ut i september? Menar du Manga Mania? Inte så jätte insatt i Manga men jag vet vad cosplay är...

Tycker det är kul med manga men jag läser bara det som offentliggörs som typ Gundam Wing (set den som serie) och typ Dragonball.

Tror du det kommer cosplay på konventet? :lol: Då vill jag va med!!!

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...