Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Ligan på Fire red klarade jag på andra försöket! lätt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Jag vet! Den är aslätt! Den klarade jag på 3:e försöket tror jag :unsure: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 (redigerat) Jag klarade ligan efter 63:40:47 Redigerat 9 Juni 2005 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 På FireRed eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 jag har klarat pkmn ligan med bara mewtwo ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Ligan på Fire red klarade jag på andra försöket! lätt :D jag klarade pkmn ligan på första försöket ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Det är rätt bra. PS. Skriv inte dubbelinlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Jag klarade det på 18 timmar!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Jag och min kompis tog det på 9 timmar! :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Hur kollar ni det? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 jag har klarat pkmn ligan med bara mewtwo ! Jag har klarat ligan med bara Togetic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Jag tänkte meddela att ni är offtopic och antar att ni kommer att varnas om ni fortsätter... ;) Som svar på frågan som tråden egentligen handlar om: Jag brukar träna mot varje tränare jag ser, då går man lättast upp i lvl! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg