Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Det är bara att se på sitt tränarkort där det står "first hall of fame" :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 (redigerat) Jag tänkte meddela att ni är offtopic och antar att ni kommer att varnas om ni fortsätter... ;) Som svar på frågan som tråden egentligen handlar om: Jag brukar träna mot varje tränare jag ser, då går man lättast upp i lvl! :) Nja, det beror ju på... Om man har Pokemon i ca lvl 70 så är det ju inteså bra o träna mot dom som har Pokemon i lvl 20. Det bästa är om man tränar dom mot Elite Four. ;) Redigerat 13 Juli 2005 av Dark Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Nä men lite exp går man ju alltid upp!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Ja ja, men knappt inga -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Ja men det är alltid nått! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 början tränade jag j*kligt hårt det var jä*ligt bra men sen losa jag totalt när jag inte träna lika mycke!! fatta att de var ett mistag :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 början tränade jag j*kligt hårt det var jä*ligt bra men sen losa jag totalt när jag inte träna lika mycke!! fatta att de var ett mistag :( MINA FÅR TÅLA MYCKET STRYK ANARS ÄR DOM DÅLIGA FÖR MIG :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jag möter alla tränare jag ser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Själv är jag rätt snäll mot mina Pokémon. Oftast för att dom gör bra ifrån sej. Men jag tränar typ bara 1-2 Pokemon. Funderar på att gå tillbaka till spelets början och träna nån pokemon som är i lvl 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Jag är inte specielt gosig mot dom :P Inte stenhård lr sträng heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 jag e väldigt hård mot mina pokemon :evil: jag gör såhär.. jag möter oftast dom i högre lvl för o se typ om mina pokemon är bra för sina lvl om dom inte e de så får dom smisk :D och om vissa dör för snabbt oo e sugiga slänger jag bort dom. en stenhård tränare med stenhårda pokemon! mina bästa e! steelix lvl100 Meganium lvl100 Dragonite lvl100 scyther lvl100 vileplume lvl100 och sist men inte minst !!!! mew lvl100! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Mew Lv 100 suger ju! Jag har den i Lv 100 i alla mina Pokémon-spel. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg