Ratiasu Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Min Blaziken ha oxå Blaze Kick och Sky Uppercut!Men inte d andra två.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Min bästa pokémon e Rayquaza i lv 100 näst bäsra groudo n lv 100 sen tredje bästa e min cradily (snart lv 100 han e lv 91) Skitlätt o träna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 hmm... vilka attacker har du iställe då??! :huh: .. jag tycker de är bra.. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Va menar du mig vilka attacker dem har? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Team Dark Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Min Blaziken blev uttmattad en gång jag blev så sur så jag tänkte radera :evil: Men min kompis hejdade mig i sista sekund. Min blaziken är i lv100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Vilken sammanträffande!Jag ha oxå en Blaziken i lvl 100!Använder inte den längre då...Jag skulle oxå stoppat dej om d gick!^^' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 ja me... jag frågade *amy* vilka attacker hon hade istället för *overheat och *slash... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 hmmm, vet inte vilken som är min bästa pokemon...Men den som jag gillar mest är min Jirachi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 hmm... ok... hade också velat ha den... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 ja me... jag frågade *amy* vilka attacker hon hade istället för *overheat och *slash... ;) D e Fire Blast och Double Kick!Ni kanske tycker att jag e konstig att jag fortfarande ha kvar Double Kick...Men den attacken e jätte bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 hmm... tycker jag me... :P men jag tyckte det va onödigt me 2-fighting... så jag tog slash (normal) istället!! o fireblast e ju typ som Overheat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Jaa!Men jag gav min Overheat te en annan pkm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg