Nicita Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag kör lite medium iblan hårt ibland lätt. PS:min vaporeon är bäst han e ur gulli och älskar MooMoo milk :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Jag klarar Pokemon ligan lätt med min Lv98 Togetic. Inte äns Steelixerna tål mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 ni e bra..... jag e ganska långsam med träningen........jag var bättre när jag var åtta år.......... men jag e snällare mot min pokesar nu... jag tänker först ut min motståndares attack-möjligheter, svagheter och så vidare..... Baaaaa :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 hehe... mmm några *trevliga tränare finns det ju :meddum: :P [själv är jag hård... även om jag knappt spelar längre] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jag bara tar den som behöver tränas och tränar tills han dör sen tar jag nästa. ( jag gjorde 100 de svaret) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jag tränar mina PK väldigt hårt,men det är ändå väldigt fest vid mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Min Togetic är så bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 ok... är du säker.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 så är jag jag ska nå ett mål och då gör jag det så är det bara och om jag ska träna en pokemon så går han upp flera lvl i timmen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 31 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 haha.. spelar inte längre men ni verkar ha kul ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jag tränar först en Pokemon till lvl 80 typ sen försöker jag med pokemon ligen kommer till sista tränaren til Blastoise och dör.. sen tränar jag lite till pokemon och fixar haunter till lvl 54 typ och får destiny bond och när jag möter Blastoise så byter jag till haunter och gör destiny bond och vinner hela skiten efeter 64 timmar tror jag det var.. Men jag är ganska så dära "Den tål en wind attack" "På den måste jag använda en fly" och inte "DÖDA MED FLAMETHROWER EN WEEDLE LVL 3!!!" utan jag försöker spara så mycket attacker och hp som möjligt.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 På mitt PKMN Ruby så klarade jag Pokemon ligan efter 21 timmar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg