Gun Guy Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Jag behöver hjälp med banjo-kazooie snälla hjälp mej jag har klarat spökvärlden nu moste jag hitta en note dör men var jag är 11 och har sutit fast sen jag var 7 altså 4 ÅR PÅ SAMA SAK SNÄLLA HJÄLP!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 oj... Desperat va? jag har inte heller kommit längre... tror jag. Har du varit bakom den där grinden vid spökvärlden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Det var länge sen jag spelade men jag vet att nästa värld är några ostider men kom inte ihåg hur man kom dit ska kolla snart :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag väntar. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 :mellow: hallå.................................................. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 jag fick ett medelande av ssbm fighter men de gick inte att läsa. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 SNÄLLA HJÄLP!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Vill någon eller kan någon hjälpa mej snälla? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 5 inlägg irad SKÄRP DIG!!!! not dörren ska du simma till i det vatten fyllda rummet, världen e båtbanan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Vad då för vatten fylt rum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 det där huset som är på kyrkogården.. finns två tror jag. Ett är en värld den har du säkert spelat. där inne i världen ska du kunna förvandla dig till någonting (minns inte vad det). när du blivit den ska du gå ut ur banan och gå till huset så kan du komma in. där finns ett pussel med ny värld har jag för mig. (*dåligt minne*) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg