Pippo Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 typ samma som på singel player... :) dom är ju dumma på single player. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 amen dom e nästan uppbygda på samma sätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 amen dom e nästan uppbygda på samma sätt... inte ens nästan........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 (Pippo @ 23/08-2004 17:53:50) amen dom e nästan uppbygda på samma sätt... inte ens nästan........ Sak san hur dom ser ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 men är det nån som vet om det kommer vara det??? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Jag gissar på att det inte kommer finnas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 det e synd i så fall det skulle va kul o köra 12pers även om man inte har live :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 jo men nu är det ju så att man har live :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 mm men jag har mitt xbox i garaget och bredbandet i huset men det går väl ändå på nåt sätt hoppas jag :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 aa då måste du ha en långggg förängningslad och köpa Xboxlive(helst start kit) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 jepp men det fixar man ju ;) e det kul förresten? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Xbox live är lätte kul om man har bra spel och kompisar annars är det rätt tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg