nooobie Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 vad har du för spel då??? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 jag har bara Rainbow six 3:black arrow, XIII och CS men jag är snart innehavare av ett burnout 3 ;) . Jag kör typ bara black arrow på live för det är så himla kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 ok hur kör man då ra? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 menar du black arrow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 mmm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 det är ett tacktiskt fps som man kan köra olika uppdrag på man kan ha capture the flag, total congquest, team survival och deathmatch mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 ok cooolt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 bara 350 kr och det är biligt me tanke på att det kom för typ 3 veckor sen och då kostade den också 350 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 ja men är det mycket action o sånt o inte bara en massa taktik skit ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 nej det är mkt action man måste ju ha lite skills för att få att headshot exempelvis Men man måste ju ha en taktik för att man ska lyckas som ett lag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 ok men har inte pengar till såna spel pengarna ska gå till half-life2 och halo 2 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 okej jag ska nog inteköpa hl2 du får säga om det är bra när du har köp det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg