MahL Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Jag kan inte lägga in min avatar för att det kan stå att den är för stor eller att det inte är rätt filformat kan någon hjlpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Samma sak med min :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 jag tycker att man ska höja upp till 20-30 kb i stellet för 12 eller hurr mycket det är,vem holler med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Jag fett :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Jo jag håller med får att då blir det lättare att lägga in avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 mm + jag får inte plats med min nya :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 det räcker lätt med 12 kb... min är 5 kb tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 alla min fräcka avatars e typ på 19kb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Det är omöjligt att den kan vara 19 kb, gränsen är 12 kb, och om man vill ha en avatar över det så går det inte.. Bloko: Du försöker väl lägga in en avatar jag gjorde till dig? För isåfall, har jag redan fixat den och skickat den på MSN till dig, så det är inget problem med det, om det inte är en avatar jag gjort, då kan du väl visa den här på tråden så kan jag fixa till den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Det e den jag försöker lägga in men det står att den e för stor eller att det e fel filformat så jag vet inte vad de e för fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Gu va konstigt! Men vad står det? Vad är felet? KB? Pixlar? Hur som helst så ska jag försöka fixa till den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Jahh min avatar e fixad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.